torsdag 20 augusti 2009

Bröllop.





Jag har svårt att säga nej, så ibland blir det pressat. Fick en förfrågan i söndags om jag ville göra ett bröllopskort till fredag!. Med full arbetsvecka blev det lite panik. Jag tror jag har gjort 3-4 st. olika versioner på detta kort. Men till slut blev det så här och jag är nöjd. Jag tänkte på vad maken sa : gör efter ditt eget huvud och vill de inte ha det så får de köpa ett på ICA. Men mottagaren var nöjd så allt är frid och fröjd. Ha en bra avslutning på veckan.

3 kommentarer:

Lena sa...

Ja, nöjd ska du vara över detta kort Gertrud. Det är bara såååå fint i färgerna och dekosarna.Härliga stämplar, ja helt enkelt superfint är det. Roligt att mottagaren blev nöjd, hade varit konstigt annars. Äntligen fredag, skönt va! Kram från Lena

Marie-Louise sa...

Klok make har du....Du ska verkligen vara nöjd! Ditt kort är såå fint och jag skulle blivit VÄLDIGT förvånad om mottagaren inte hade varit nöjd! ;) Ha en bra helg! Kraam

Anonym sa...

Underbart kort! Textstämpeln är så fin och perfekt till bröllopskort. Jättefina papper och dekorationer, vackert och elegant!
Kram /Hanna