lördag 5 februari 2011

Lili of the valley.

Jag har köpt några stämplar från Lili of the valley. Jag som gör en del barnkort är dessa stämplar underbara. Söta och med lite humor. Jag har gjort ett kort till en liten Ida som fyller 1 år. Jag känner mig lite splittrad för tillfället för jag har en del olika projekt på gång. Då rör jag lite i allt och kommer inte loss. Jag har sagt det tidigare att jag arbetar bäst under tidspress, då blir jag fokuserad. Så idag ska jag koncentrera mig på ett alster :) Här i södern blåser det hårda vindar idag och all snö är borta ( hurra!)Jag önskar er alla en skön helg. Ps. vad ni är morgonpigga alla, när jag nu vid 10-tiden öppnade datorn hade det redan hänt mycket i era bloggar. ♥♥♥

7 kommentarer:

Lena sa...

Supergulligt kort. Härliga färger som man blir glad av och som passar så bra till just barnkort. Stämpeln är ju så söt! Här blåser det idag. Är i alla fall milt, så det tar på snön! Ha en god dag vid pysselbordet. Kram Lena

Lene sa...

ÅH Gertrud det är ju så gulligt.
Jag älskar färgerna, du är så duktig på att gå det rätt!
Hoppas du får en trevlig kväll.... själv ska jag iväg till jobbet om en timme!
Kram lene

NuttesPyssel sa...

Åååå, vilket sött kort lilla Ida får!

LenA sa...

Ett så gulligt kort, passat ju jättbra till en liten tjej!

Tycker också det verkar som om alla är uppe i ottan....eller går det att förinställa en dator på samma sätt som tvättmaskinen kanske, hihihi!

Ha en bra avslutning på helgen!
Kram Lena

Lilla pyssel Inger sa...

Vilket gulligt underbart kort med härliga färger och detaljer ett riktigt ögongodis:)
Ha en jättetrevlig söndag´s kväll och vecka som kommer:) Kramar från lilla Inger:)

Pernol sa...

vilket jättesött kort! Motivet är för härligt.

Ha en fin vecka!
kramis Pernilla

Lena B E sa...

Åååh vilket härligt färgglatt kort med ett underbart motiv på som du gjort till den lilla flickan!! :)
Underbart vännen!! :)
Hoppas du har det bara bra.
Va är ni redan utan snö? Jisses, här har vi minst en meter kvar än. Suck. :(
Kramar från Lena