söndag 23 september 2012

Ett vinterland.

Som kortmakare måste man vara steget före. Så även om det bara är förhöst så får vi tänka på vinter och jul. Jag har inte har blått som min färgskala men vinterkort gör sig väldigt bra i blå toner. Jag kan med detta kort erkänna att jag kan inte åka skridskor. Som barn kunde jag inte lära mig att stå på dem och än mindre att ta mig fram. Så det är ett trauma från barndomen som jag kommit över nu :) Nu är det en ny vecka imorgon och det är min sista frivecka. Ha det gott.
Gertrud

4 kommentarer:

Nina sa...

Vilket vackert kort och vilka fina dies du har använt. Ha det gott. Kram Nina

Iffa ...... sa...

Ja, vinterkort är jättefina i blått!!
Jättefint kort du skapat, den stora snöflingan där bak var jättesnygg!!!
Kram Iffa

Majsan sa...

Hejsan vännen, men åhh WOOW så underbart vackert kort, så söt hon är Tilda :)m så snyggt med alla dies , gillar massor.

KRAMAR MAJSAN

Mia sa...

Hej!
Vilket superfint kort! Ljuvligt!
Gillar verkligen alla dies du använt :)
Kram Mia.