torsdag 13 november 2008

Ett till.


Jag skickade ett kort till en vän som känner sig krasslig för tillfället. Och då passade jag på att göra en variant av gårdagens kort.Jag tror att det blir några till framöver.På söndag ska jag på demo av "Revolution". Jag har velat om jag ska köpa den eller "Cuttlebug". Jag har bestämt mej för "Revan".Det är nog ett bra pris i samband med demon. Jag känner att jag kommit så långt nu att det är dags att köpa lite verktyg.Jag ska erkänna att jag har inte mycket verktyg, och det är ju lättare med bra verktyg.Det blev ett rosa kort, jag är nöjd och det vet jag att mottagaren också är.Kram Gertrud

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh vilket ljuvligt kort. Hihihihihi, liftvarning. Ja samlar man på hög, då får man ta fram gaffelliften. ;-)))))) Skulle vara kul och se hur din pysselhörna ser ut. Du får ta och fotografera.

Ha en skön fredag!
Kram Lisa

Lena sa...

Ja du Getrud, det är väl klart att mottgaren blev glad. För det är verkligen ett mycket vackert kort du gjort.Kram

Anonym sa...

Förstår att mottagaren blev glad, det hade jag med blivit. Ett jättefint kort.

Kramis

Gunilla/Nilla sa...

Kan jag tänka mig att mottagaren blir superglad att få ett så fint kort med posten!

Hoppas du får en mysig helg.
Kram/Gunilla