måndag 3 november 2008

Tävlingskort


Detta är ett julkort jag gjorde till en skisstävling som Scraplyckan har haft. Ingen vinst denna gång men det var första gången jag gjorde efter en skiss. Det gör jag gärna fler gånger. Fick ett fantastiskt paket av min vän Lena (Lenas papperspyssel). Så mycket fina saker som bara ska bli så kul att använda. Ett jättetack Lena, jag är så glad. Här är mitt tävlingskort.Den här lilla Lucian är så söt, eller hur?Biljetten är av Susannes. Kram på er alla. Gertrud

5 kommentarer:

Lena sa...

Ditt kort är jättefint. Vi får ha bättre tur nästa gång. Nu har vi ju kommit igång med utmaningar så då fortsätter vi tycker jag.
Ha det bra. Kram Lena

Åse sa...

Jättefint kort, lucian är verkligen söt.
Nu lägger jag upp din blogg som favorit.
Kram Åse

Anonym sa...

Vilket fint kort! Kul med tävlingar, hoppas du vinner nästa gång ;0)

Gunilla/Nilla sa...

Ett riktigt fint kort med en underbart söt stämpel.
Gillar alla fina detaljer.

Ha det gott kram från mig till dig
/Gunilla

Lena sa...

Hej Hopp, du har blivit utmanad!