torsdag 13 maj 2010

Lite nytt

har jag att visa idag. Jag är en sådan person som arbetar bäst under press. Om jag inte har ett mål blir inte mycket gjort. Jag har en del projekt framför mej, även om jag ibland tycker att det är för mycket så trivs jag med det. Kort nr.1 är ett barnkort, inte mycket att orda om. Ett pojkkort med söta Hugo.

Kort nr. 2 är ett studentkort till en snickare. Jag var ju tvungen att ha med hammare och spik. Jag gjorde det som ett stafflikort. Ett svart och vitt "grabbigt" kort, fick även med en " Conversekänga".

4 kommentarer:

LenA sa...

Uppdatering pågår......och hos dig lyser flitens lampa kan jag se....så fina kort du har hunnit med sedan sist, alla lika välarbetade och snygga!

Och bloggen...sommarfin, toppen!
Ha det gott!
Kram Lena

Lene sa...

Hej vännen!
Ja du har varit flittig, jättesnygga kort. Studentkortet är riktigt häftigt! Ocg fint har du gjort det i bloggen!
Tack vännen, proppen har lösts upp, men det gör ju lite ont än, men det ska nog bli bättre!
Vill önska dig en trevlig helg!
Kram lene

Lena sa...

Som vanligt så har du gjort två superfina kort. Studentkortet är ju toppenbra. Du får då till det! Här hos mig lyser inte flitens lampa...får se om jag lyckats med att få klart bröllopskortet idag. Något uteväder är det inte. Ha en bra dag. Kram Lena

Marie-Louise sa...

Snyggt! Gillar kortet till Christian jättemycket, du får verkligen till snygga killkort! Å du...jag tror vi fått ert regn nu.....fast det är ganska varmt dock. =) Ha det gott, kram!