lördag 15 maj 2010

Ska vi leka.

Jag tycker det är så kul att göra barnkort. Jag vet inte varför, det är kanske färgerna. Jag är förälskad i dessa busiga stämplar , jag har gjort två kort som jag visar idag. Kort nr. 1 har jag rockat loss i starka färger, härligt!

Kort nr. 2 går i rosa men även här starka nyanser. Det är inte mycket detaljer och det tycker jag är onödigt. Texterna har jag skrivit ut på datorn.

Nu är piratsamlingen komplett.

Ska vi avsluta med en väderprognos för Skåne, Temp. +10 och mulet och blåsigt.
Det var allt för idag, vill önska er en fortsatt skön helg.

5 kommentarer:

Lena sa...

Det märks att du gillar att göra barnkort. För dina blir alltid så fina och färgglada. Du är så duktig. Undrar om du köpt någon piratkille stämpel med? Dom är så fina de där stämplarna tycker jag. För en gångs skull så har Småland haft finare väder än Skåne! Ha en fortsatt trevlig helg. Kram Lena

LenA sa...

Så himla fina och färgglada kort!
Håller med om att det är roligt med barnkort...kan det bero på det där med att ha barnasinnet kvar????
Och du...tack för "hörninspirationen" känns som jag inte klarar mig utan det längre, hihihi!

Vädret mellan Vänern och Vättern idag, 10-12 grader och än så länge uppehåll!Någon som vet var solen är???

Ha det gott!
Kram Lena

Carro/camile sa...

Härliga kort du gjort! =) Har oxå dessa stämplar. Måste hitta på nåt med dem nån dag. Har inte hunnit än.

Tack för kommentaren hos mig. Resväskan har jag för mig är 10x15cm. Finns en som är mindre oxå.
Kram Carro

Maria sa...

Visst är det härligt med färger.
Härliga kort du gjort.
Kanonväder här på kvällarna i helgen.
Maria

Lena B E sa...

Hej vännen!
Hoppas allt är bra?!
Vilka härliga färgsprakande kort du har gjort!! Underbara kort till barnen. :)
Här har vi tråkigt väder idag, mulet, blåsigt och bara 11 grader så det är perfekt pysselväder med andra ord, hi hi. ;)
Ha det så bra.
Kramar från Lena