lördag 27 november 2010

Snöstorm och drivis,

nej, nu överdriver jag lite. Snöstorm har vi men ännu ingen is på sundet. Jag har gått i ide nu och tittar fram efter jul. Jag hoppas att maken kommer med lite mat under tiden, ialla fall med kaffe :) Tro det eller ej så har jag knåpat ihop två julkort som var på beställning. Får se om det blir några fler. Jag har scrappat några canvastavlor också. Allt för att skingra tankarna på julen. Nu luktar jag kaffe från köket så mina vänner , ha en fortsatt skön 1:a advent och var rädda om er.

8 kommentarer:

Lena sa...

Jättefina julkort du har gjort. Din snöflingestans är helt underbart fin och dina stämpelmotiv är så söta. Jag slår följe med dig i idet. Så kan dom med H;na dela på kaffeleveranserna, ha,ha. Ha en trevlig helg. Kram

Pernol sa...

Jättefina julkort! Din snöflingestans är ju väldigt fin. Jag gillar pepparkaksgubben starkt.
:)

Ha en trevlig 1:a advent!
kramis Pernilla

Lene sa...

Hej Gertrud! Så underbara kort!!! Du gör så fina julkort så du borde faktiskt göra många fler! *L*
Ja det där med idet låter ju hur mysigt som helt, har dog ingen som kan komma med kaffe så jag får köpa en stoooor termos!
ha en skön 1:a advent min vän!
Kram lene

Åsa sa...

Hej vännen!
Vet du inte är så förtjust i julen och hoppas verkligen att din man ger dig mat i idet... :)
Ja, oavsett vad du tycker om julen så är du så duktig på att göra julkort... jag gillar dem jättemycket så hoppas att du kan känna dig nöjd med de julkort du gjort i år i alla fall.
Tusen tack än en gång för det underbara kortet jag fick av dig när jag fyllde och presenter... längtar tills jag kan börja pyssla med allt... Julkorten är nog klara här nu tror jag men jultags behövs fler så får kämpa på ett tag till.
Lät jättekul med canvas-tavlor... är det svårt!?!
Massor med kramar
Busan

Petra sa...

Vilka söta julkort du gjort. Jag gillade jättemycket att du skrivit på framsidan namnet på den som ska få julkortet, det tror jag nog jag ska lifta.

Camilla sa...

Hej svej vännen! Visst har vi massor med snö här nere i söder. Men vad gör det när man slipper åka tåg... Jag tycker att pepparkaksgubben är såååå söt. Super fina kort!!! Kram

Maria sa...

Söta julkort. Gillar dina snöflingor.
Ser att du har lite juliga Maja papper.
Dom är verkligen oslagbara.
Love them
Kram
/Maria

Lene sa...

hej gertrud.
Hoppas du kommit fram ur snön så du kan ja en skön helg! 2:a advent redan!
Kram lene