fredag 23 oktober 2009

Äntligen


har jag kommit ut på banan när det gäller julkort. Det var inte tanken från början att det skulle bli ett julkort men jag tyckte att det fick bli så. Jag har förälskat mej i denna hÄnglatjej som jag fått av Lena ,tack kompis. På tal om Lena så får ni hälsa på hos henne och se vad hon har för bus för sig.Jag har färglagt med Promarkerpennor, jag gillar de nya softa nyanserna. Nu har jag en myshelg framför mej och det känns underbart. Hoppas ni också får möjlighet till pyssel i helgen , kram Gertrud

3 kommentarer:

Lena sa...

Galet snyggt julkort du har gjort. Fint har du färglagt hÄngelflickan med. Blommor,kvistar och det lilla charmset, så sött. Jag får nog köpa på mig några nya nyanser av de nya Promarkersen vid något tillfälle. Ha en mysig helg med roligt pyssel. Kram Lena

Anonym sa...

Kortet är ju såååå fint!!! Åååh, har du den fina bladpunchen?? Den har jag länge velat ha, men alltid tyckt varit för dyr när jag väl hittat den. Hmmmm, tror nog man är lite sniken, man vill ha så mycket saker som möjligt med sig hem från butiken/mässan. Lär mig visst aldrig.........

Kram

Åsa/asamia sa...

Du gör så många mysiga kort, alltid så kul att kika in till dig.
Hoppas du har en mysig pysselhelg.
Kram ♥