lördag 12 juni 2010

Kortkavalkad.

Nu har jag fotat alla fantastiska kort som jag fick på min födelsedag. Vilken variation i teknik, färg och ide´rikedom. Det är så kul att se för man kör fast i sitt eget sätt att skapa. Så nu får även ni se alla kort.
Detta kort har LenA gjort.

Detta kort har Camilla Holm gjort ( förlåt men jag kunde inte länka till dej)
Lisan har gjort detta kort


Detta kort har LenaBE gjort

Vi fortsätter i korthögen, nästa kort har Lena gjort

Detta är ett kort från Busan

Detta kort kommer från Linda


I tur står Lenes kort

Sen vill jag visa ett kort från Pernilla

Sist i raden men absolut inte minst är ett kort från Kimsan


Visst var det många fantastiska kort? Tack också för små godispåsar. Tack alla och ha en fortsatt skön helg. Gertrud







8 kommentarer:

Lena sa...

jösses Amalia vilkea fina kort du har fått. Nu har du fått att titta och njuta av. Kan behövas i detta dåliga sommarväder. Ha en fortsatt bra helg. Kram Lena

Anonym sa...

Sååå många fina kort du fått!!!!

Fortsatt trevlig helg!!

Lena B E sa...

Wow så många fina kort du fått. :) Va roligt!! :)
Ha en härlig lördagskväll.
Kramar från Lena

Lisan sa...

Ojojoj vilken underbar fördelsedag med alla dessa kort. Denna kedja är fantastisk. Jag har en dag kvar tills mina dimper ner. Ska blir jätte skoj. Kramis från LIsan

Lene sa...

Så kul att se alla korten så här. Så snygga, så olika. Hoppas du hade en härlig dag vännen!
Kram lene

Lena B E sa...

Hej vännen!
Tack för besöket i min blogg. :) Stansen är en Martha Stewart och den brukar finnas hos Scrapbruket, tyvärr finns den inte hemma just nu men den kommer väl hem igen skulle jag tro. Här är en länk, hoppas den funkar... http://www.scrapbruket.com/visa_produkt.asp?id=1351&t=Martha+Stewart+Punch+Frond+Branch
Ha det så bra.
Kramar från Lena

Pernilla sa...

Jättefina kort du har fått. Har inte mitt kommit fram till dig?

Kram Pernilla

Pernol sa...

Varsågo vännen!

Vilka jättefina kort du fått! :) Jag längtar redan till min födelsedag. Det är ju ett tag kvar men ändå. Nu börjar det närma sig till i augusti. :D

Så fin blogg du har med jättesnygga alster! Jag måste lägga till dig i min blogglista.

Hoppas att du hade en härlig dag!

kramis Pernilla